Administrowanie
W naszej ofercie administrowania znajdą Państwo m.in.:
1. Dyżur administratora na terenie nieruchomości w dniach i godzinach ustalonych z Państwem.
2. Całodobowy kontakt telefoniczny z administratorem budynku oraz z osobą bezpośrednio nadzorującą pracę administratora;
3. Opracowanie procedur administracyjnych określających zasady współpracy administratora z Zarządem Wspólnoty;
4. Opracowanie wszelkich dokumentów Wspólnoty, w tym statutu wspólnoty, regulaminów, uchwał oraz korespondencji w ramach administrowania, bez dodatkowych opłat.
5. Fachową obsługę rachunkową, bazującą na nowoczesnym systemie komputerowym
A także:
- protokolarne przejęcie nieruchomości od poprzedniego administratora
- reprezentowanie wspólnoty przed deweloperem celem przejęcia pozostałej dokumentacji technicznej, wszelkich decyzji administracyjnych i innych związanych z nieruchomością.
- prowadzenie rejestru zgłoszonych i usuniętych usterek wykonawczych
- opiekę i bezpośredni dozór nieruchomości przez administratora
- weryfikację stanu prawnego i i faktycznego nieruchomości
- przygotowywanie i organizowanie zebrań wspólnoty
- przygotowanie rocznych planów gospodarczych i finansowych, dbałość o ich realizację oraz przedstawianie Właścicielom sprawozdań z ich realizacji
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji administracyjnej i technicznej
- przygotowanie i negocjacje umów na dostawę mediów do nieruchomości wspólnej oraz na wykonanie usług (eksploatacyjnych, konserwacyjnych, remontowych, utrzymania bezpieczeństwa obiektu i mienia, przeglądów specjalistycznych, ekspertyz i in.)
- przygotowywanie umów z ewentualnymi najemcami części wspólnych (pomieszczeń, dachu, elewacji)
- zapewnienie utrzymania czystości w nieruchomości wspólnej i jej otoczeniu poprzez nadzór nad pracownikami wynajętej firmy sprzątającej oraz obsługa dokumentów związanych z wykonywaniem przez wspólnotę praw i obowiązków pracodawcy wobec zatrudnionych dozorców
- nadzór nad pracą służb technicznych (z uwzględnieniem zapisów DTR) obsługujących nieruchomość
- planowanie, przygotowanie i nadzorowanie (bez nadzoru specjalistycznego) prowadzonych remontów i innych prac
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją prac konserwacyjnych i remontowych (protokoły, przeglądy, opinie techniczne,ekspertyzy)
- dbałość o terminowość przeglądów wymaganych przepisami prawa
- archiwizację dokumentacji
- przygotowanie harmonogramu przeglądów i konserwacji, nadzór nad jego realizacją i kalkulację związanych z tym kosztów do planu gospodarczego
- prowadzenie książki obiektu budowlanego
- opiekę i doradztwo w zakresie wyboru wykonawców planowanych prac
- zawieranie i odnawianie ubezpieczeń związanych z nieruchomością
Księgowość
W ramach administrowania proponujemy Państwu również usługi księgowe:
- naliczanie należnych opłat z tytułu zaliczek wynikających z planu gospodarczego i dostarczanie właścicielom
- prowadzenie ewidencji zaliczek, przychodów i kosztów, zgodnie z przyjętymi przez Właścicieli zasadami i ich rozliczanie po zakończeniu okresu rozliczeniowego
- przygotowywanie dokumentów i regulowanie bieżących zobowiązań finansowych Wspólnoty w granicach uzyskanych pełnomocnictw oraz współdziałanie z Zarządem w regulowaniu innych zobowiązań
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji finansowej
- windykację należności powstałych przed i w okresie realizacji umowy
- prowadzenie rozliczeń z ZUS i US
- rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej oraz kosztów świadczeń (c.o., cw, zw) i innych usług komunalnych dostarczanych do nieruchomości, jak i do poszczególnych lokali, wg wskazań urządzeń pomiarowych i wewnętrznych ustaleń właścicieli
- wystawianie dowodów wpłat, faktur, not księgowych itp.
- przekazywanie właścicielom pełnej informacji na temat stanu rozliczeń ze wspólnotą
Profesjonalne administrowanie nieruchomościami Warszawa i Piaseczno
Design by GetTemplate